0.00грн.
Зробити замовленняЧи можна повернути або обміняти товар?
Шановний клієнт, якщо замовлення будь-яким чином не відповідає вашому запиту, ви можете повернути товар виробнику протягом 14 днів з моменту його придбання. Для цього вам потрібно скласти заяву (мається на переліку нормативних документів в комплекті з товаром), описавши причину (-и) повернення.
Тобто ви можете обміняти або повернути замовлення, якщо форма, габарити, модель, колір, розмір, звукові характеристики товару не задовольнили Ваших потреб, або внаслідок будь-яких інших причин Ви не будете його використовувати за призначенням.
Ви можете обміняти придбаний товар виключно за умови збереження його товарного вигляду, споживчих властивостей, наявності пломб, ярликів і відсутності слідів використання.
Увага!
Наявність розрахункового документа (чек), виданого вам як покупцеві в момент придбання обов'язково!
Які умови для повернення товару?
Повернути товар можливе за таких умов:
Якщо придбаний товар не використовувався в його прямому і непрямому призначення.
Якщо придбаний товар не має слідів використання і придбаних дефектів (виняток - випадки пошкоджень під час транспортування замовлення!).
Якщо упаковка товару не має слідів використання і придбаних дефектів (виняток - випадки пошкоджень під час транспортування замовлення!).
Якщо комплектація товару не була порушена (тобто жодна деталь з комплектації не загублена).
Увага!
Кожен замовлений товар проходить ретельну перевірку під час підготовки до відправлення на складі підприємства. Несправний, пошкоджений, що був у вжитку або неукомплектовані товар ні в якому разі не відправиться до вас! Тому ми знімаємо з себе відповідальність за пошкодження, які сталися з вини співробітників компаній-перевізників під час транспортування замовлень. Однак, в разі виникнення такої ситуації, клієнт повинен зв'язатися з представником компанії (відразу ж при виявленні проблеми), пояснити ситуацію і оформити повернення зіпсованого майна. Компанія забезпечить обмін товару на ідентичний новий.
Шановний клієнт, завжди ретельно перевіряйте товар при отриманні в поштовому відділенні або в присутності кур'єра, або в наших магазинах!
Переконайтеся в тому, що:
ні коробка, ні товар не мають слідів явних механічних пошкоджень, слідів користування і т.д .;
товар відповідає заявленій комплектації;
в наявності нормативні документи (інструкція по користуванню, техпаспорт товару, гарантійний талон).
Увага!
Якщо ви помітили будь-який недолік під час перегляду і / або розпакування замовлення, відразу ж зв'яжіться з нами за телефоном, вказаним в нормативних документах для з'ясування ситуації.
Якщо ви помітили будь-яка невідповідність, ви маєте право відмовитися від оплати товару та послуг перевізника, заповнивши заяву на повернення.
Якщо при отриманні товару в поштовому відділенні або в присутності кур'єра ви виявили його несправність або його повну нездатність до включення, а зі складу його відправили як справний і готовий до використання, обміняти або повернути товар можна тільки за умови отриманого висновку / акту від сервісного центру про тому, що споживач жодним чином не порушував умов експлуатації приладу.
Після рішення спірної ситуації на користь покупця, обмін товару буде здійснено негайно.
Які правила повернення товару?
Шановний клієнт, звертаємо вашу увагу на правила складання заяви на повернення товару.
Заповніть всі пункти в бланку заяви на повернення товару, обов'язково вказавши причини.
Обов'язковою умовою при поверненні або прийомі товару для здійснення гарантійного ремонту є наявність в коробці з товаром заяви про повернення із зазначенням основної причини вашої відмови.
Без заяви про повернення, заповненому вами власноруч, товар не буде прийнятий!
У разі повернення товару в сервісний центр доставку здійснює покупець за свій рахунок.
У разі гарантійного випадку в зворотну сторону після ремонту доставку здійснює виробник за свій рахунок.
Де і яким чином можна повернути товар?
Якщо ви придбали товар самостійно в нашому концептуальному магазині, там же ви можете його і повернути. В такому випадку, вам необхідно мати при собі сам товар в його оригінальній коробці, комплект деталей до нього (якщо такі є), гарантійний талон і товарний чек, який вам видав касир при купівлі товару.
Якщо ви придбали товар, замовивши його на сайті компанії, для його повернення виробнику скористайтеся зворотною адресою: м Одеса, Нова Пошта, відділення №131, Бурко Олександр, +38 (066) 667 06 63.
Нормативний бланк заяви про повернення товару ви знайдете в / на коробці вашого замовлення разом з техпаспортом і гарантійним талоном.
У разі повернення товару, ми повертаємо кошти на банківську (-ий) карту / рахунок, яку (-ий) клієнт вказав у заяві на повернення / обмін.
Увага!
Грошові кошти надходять назад на рахунок клієнта протягом 3 (трьох) робочих банківських днів після того, як товар-повернення був доставлений на наш склад і пройшов перевірку згідно з усіма пунктами розділу про повернення.
Для з'ясування додаткових деталей і можливих питань про повернення товару виробнику обов'язково зв'яжіться з нами за допомогою одного із зазначених на сайті номерів телефону.
Гарантія
Шановний клієнт, ви можете скористатися послугами нашого сервісного центру для гарантійного та післягарантійного обслуговування - детальніше в розділі Служба підтримки.
Які терміни гарантії?
Умови і тимчасові рамки гарантійного періоду позначені в описі кожної одиниці товару на нашому офіційному сайті.
Увага!
Гарантійний талон - це документ, який підтверджує гарантійні зобов'язання, надані виробником. Для реалізації свого права на отримання сервісних послуг обов'язково збережіть гарантійний талон.
торговий представник Зенет надає клієнтам 12 місяців (1 рік) гарантійного обслуговування в авторизованих сервісних центрах з моменту придбання товару;
торговий представник Супер Плюс надає клієнтам 36 місяців (3 роки) гарантійного обслуговування в авторизованих сервісних центрах з моменту придбання товару.
В яких випадках гарантійне обслуговування НЕ НАДАЄТЬСЯ?
Сервісний центр не надає послуг гарантійного обслуговування клієнтів в ряді випадків:
при наявності недоліків / ушкоджень, які виникли в результаті умисних / необережних / недбалих дій користувача під час експлуатації;
при виявленні слідів порушення правил експлуатації товару користувачем або третіми особами;
за умови, якщо розпакування, ремонт або заміна внутрішніх компонентів товару, заміна конструкцій або схеми товару проводилися несанкціоновано;
в разі неможливості встановити серійний номер товару, який був знищений будь-яким способом з вини або без вини користувача;
при виявленні пошкоджень, викликаних попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах і т.д. з вини або без вини користувача.
при пошкодженні / відсутності гарантійних пломб;
Куди звертатися з приводу - гарантійного обслуговування, ремонту, обміну та повернення?
Шановний клієнт, в тому випадку, якщо придбаний вами товар потребує ремонту і за термінами підлягає гарантійному обслуговуванню, просимо Вас звертатися в Сервісний Центр, контактну адресу якого ви можете знайти в гарантійному талоні або по тел .: +38 (066) 667 06 63.
Який графік роботи сервісного центру?
Графік роботи Сервісного Центру обслуговування клієнтів - щодня з понеділка по п'ятницю з 11:00 до 18:00.