0.00грн.
Зробити замовленняКуди звертатися з питань сервісного обслуговування?
Шановний клієнт, якщо Ви придбали в інтернет-магазині zenet.ua або в одному з наших магазинів, або у нашого партнера товар який потребує ремонту або профілактичного сервісного обслуговування, просимо Вас звертатися в Сервісний Центр. Контактна адреса Ви можете знайти в гарантійному талоні або зателефонувати за номером +38 (066) 667 06 63.
З якими питаннями можна звертатися в сервісний центр?
Шановний клієнт, просимо Вас не займатися ремонтом самостійно і не довіряти техніку стороннім особам для здійснення несанкціонованого ремонту. У будь-якому випадку краще звернутися до співробітників нашого Сервісного Центру.
Сервісний центр надає консультації з наступних питань:
гарантійного та післягарантійного ремонту;
післягарантійного сервісного обслуговування;
профілактики, заміни деталей будь-якого товару;
виявлення шлюбу і обміну товару;
обміну товару в зв'язку з пошкодженням під час доставки;
гарантійного обміну товару;
використання і застосування товарів тощо.
Якщо сервісний центр не може відремонтувати товар по гарантії?
Шановний клієнт, якщо протягом гарантійного періоду товар, який Ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не підлягає ремонту в авторизованому Сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші - детальніше в розділі Гарантія та обмін.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар з повною його комплектацією;
- гарантійний талон, заявлений в переліку документів разом з товаром;
- документ, що підтверджує оплату (чек);
- висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар «не підлягає ремонту і вимагає повної заміни на новий».
Який графік роботи Сервісного Центру?
Щодня з понеділка по п'ятницю з 11:00 до 18:00.
Контактний телефон з питань +38 (066) 667 06 63.